Classes de cant particulars
Iniciació al Cant a El Galliner
Les classes de cant particulars d’El Galliner són sessions individuals pensades per a totes les persones que vulguin descobrir la seva veu i començar a cantar de manera segura. A través d’exercicis de respiració, tècnica vocal i treball corporal, t’acompanyo a desenvolupar una base vocal sòlida i adaptada al teu ritme. No és necessari tenir experiència prèvia: només ganes d’aprendre i experimentar amb la teva pròpia veu.
Format: classe individual
Durada: 60 minuts
Què treballem a les classes de cant particulars?
-
Coneixement i familiarització amb la veu com a instrument musical.
-
Bases de la tècnica vocal: respiració, col·locació, projecció, postura i relaxació muscular.
-
Aspectes musicals essencials: entonació, ritme, intensitat i volum.
-
Eines per protegir i cuidar la veu: escalfament, higiene vocal i exercicis segurs.
-
Aprenentatge de cançons i descobriment de cantants i estils diversos.
-
Desenvolupament de la creativitat i la interpretació: expressió corporal, desinhibició i posada en escena.
A qui van adreçades aquestes classes?
A qualsevol persona que vulgui iniciar-se en el cant des de zero, millorar la seva confiança vocal o treballar la veu amb una guia personalitzada.
Les classes de cant particulars són ideals per a principiants, retorns al cant o persones que volen explorar una nova activitat artística.

Sobre la professora: Mariona Ginès i Bataller
Actriu i cantant nascuda a Girona. Llicenciada en Teatre Musical a l’Institut del Teatre de Barcelona, també s’ha format en interpretació en diferents escoles de Catalunya i Mèxic, cursos internacionals de cant líric i combat escènic a San Miniato (Itàlia) Desde fa molts anys forma part de la companyia Cor de Teatre amb espectacles com Operetta fent gira per Catalunya, Espanya, el Teatre Antoine de París i el Festival d’Avignon 2012, fent una gira posterior per França, Alemanya i Suïssa. També ha realitzat espectacles com Allegro amb Paco Mir, Troia amb Joan Maria Segura i altres. Fundadora de la companyia Tetaro Calánime, també ha treballat en sèries de TV i posant veu en diferents projectes.
Vols començar les teves classes de cant particulars?
Si tens ganes de descobrir la teva veu i gaudir del procés d’aprendre a cantar, les classes de cant particulars d’El Galliner són l’espai ideal per fer-ho amb acompanyament personalitzat.
Per reservar aquestes classes, envia un correu a:
📩 secretaria@elgalliner.cat
Formulari de contacte
Emplena el següent formulari i ens posarem en contacte al més aviat possible